Vekstsprint Workshop 
(Growth Hacking)

Vekstsprint Workshop (Growth Hacking)

Growth Hacking er en arbeidsmetode metode for å skape rask vekst. I workshopen gir vi deg verktøyene du trenger for å etablere og lede et vekstteam. Hvis du jobber med salg, markedsføring eller produktutvikling, vil dette være svært nyttig for deg. 

Growth Hacking er en arbeidsmetode for å skape rask vekst. I workshopen gir vi deg verktøyene du trenger for å etablere og lede et vekstteam. Hvis du jobber med salg, markedsføring eller produktutvikling, vil dette være svært nyttig for deg. 

Tid: 09:00 - 15:00
Dato: TBA
Sted: Peil prosessrom – Jarleveien 4, 7041 Trondheim
Pris: kr 4 990,00
  (25% rabatt for medlemmer av Trondheim markedsforening)

Tid: 09:00 - 15:00
Dato: 12. november 2019
Sted: Peil prosessrom – Jarleveien 4, 7041 Trondheim
Pris: kr 4 990,00
 

Hvorfor drive med Vekstsprint (Growth Hacking)? 

Det stilles stadig større krav til effektivitet og lønnsomhet i norske bedrifter. Det har skapt et behov for bedre arbeidsmetoder. Growth Hacking er en mulig løsning for mange, fordi det handler om å lage raske eksperimenter for innovasjon og forbedring gjennom hele kundereisen. Målet å skape bedre opplevelser for brukerne.

Ved å bruke Growth Hacking som arbeidsmetode, fjerner du unødvendige møter og lange diskusjoner uten framdrift. I stedet vil du generere mange idéer på kort tid for å skape målrettet og rask vekst i selskapet. 

Hva lærer du i workshopen?

• Vekstsprint (Growth Hacking) som arbeidsmetode  fra A til Å
• Praktiske oppgaver til en workshop som du kan lede selv på noen få timer
• Å utvikle veksteksperimenter som kan gjennomføres i løpet av 4-6 uker
• Å prioritere tiltak etter innsats og effekt
• Å sette kontinuerlig testing i system
• Hvordan du aktiverer hele organisasjonen for å jobbe effektiv med markedsføring

• Hvordan du implementerer metoden i din egen arbeidshverdag

Hvorfor drive med Vekstsprint (Growth Hacking) ?

Det stilles stadig større krav til effektivitet og lønnsomhet i norske bedrifter. Det har skapt behov for bedre arbeidsmetoder. 

Growth Hacking er en mulig løsning for mange, fordi det handler om å lage raske eksperimenter for innovasjon og forbedring gjennom hele kundereisen.

Målet å skape bedre opplevelser for brukerne.

Ved å bruke Growth Hacking som arbeidsmetode, fjerner du unødvendige møter og lange diskusjoner uten framdrift. I stedet vil du generere mange idéer på kort tid for å skape målrettet og rask vekst i selskapet. 

Hva lærer du i workshopen?

• Vekstsprint (Growth Hacking) som arbeidsmetode  fra A til Å
• Praktiske oppgaver til en workshop som du kan lede selv på noen få timer
• Å utvikle eksperimenter som kan gjennomføres i løpet av 4-6 uker
• Å prioritere tiltak etter innsats og effekt
• Å sette kontinuerlig testing i system
• Hvordan du aktiverer hele organisasjonen for å jobbe effektiv med markedsføring
• Hvordan du implementerer metoden i din egen arbeidshverdag

Growth Hacking er basert på den anerkjente boka
Hacking Growth av Sean Ellis. Arbeidsmetoden brukes hos de ledende selskapene i verden for å skape rask vekst.

Hvem passer det for?

• Du er markedssjef eller ansatt i en markedsavdeling
• Du jobber med salg av produkter eller tjenester
• Du har ansvar for å utvikle markedsplaner, eller å gjennomføre kampanjer/markedstiltak
• Du vil skape raskere vekst og framdrift sammen med dine kolleger
• Du jobber med produktutvikling
• Du må takle kutt i budsjetter

Kursholdere

Arinbjørn Kuld og Gaute Busch er blant Norges mest drevne kursholdere i designmetodikk. De har gjennomført en rekke veksthackinger sammen med flere etablerte merkevarer og oppstartsbedrifter i Trøndelag.

 

 

Hvem passer det for?

• Du er markedssjef eller ansatt i en markedsavdeling
• Du jobber med salg av produkter eller tjenester
• Du har ansvar for å utvikle markedsplaner, eller å gjennomføre kampanjer/markedstiltak
• Du vil skape raskere vekst og framdrift sammen med dine kolleger
• Du jobber med produktutvikling
• Du må takle kutt i budsjetter

Kursholdere

Arinbjørn Kuld og Gaute Busch er blant Norges mest drevne kursholdere i designmetodikk. De har gjennomført en rekke veksthackinger sammen med flere etablerte merkevarer og oppstartsbedrifter i Trøndelag. 

Vekstsprint  tar hele kundereisen i betraktning - og skaper innovasjon og forbedring i alle faser

Forbedre læring

Hvor lærer kundene om det du har å tilby? Hvordan kan kan du gjøre det enklere for kunden å oppdage det – og forstå hvilke behov produktet eller tjenesten dekker?

Forbedre aktivering

Hvordan går man fra potensiell kunde til kunde? Hvordan kan du gjøre det mer attraktivt å velge produktet eller tjenesten du 

Forbedre bevaring

Hva er det som gjør at kundene kommer tilbake, og hvordan kan du forsterke verdien av dem?

Vekstsprint tar hele kundereisen i betraktning - og skaper innovasjon og forbedring i alle faser

Forbedre læring

Hvor lærer kundene om det du har å tilby? Hvordan kan kan du gjøre enklere å oppdage og forstå hvilke behov produktet eller tjenesten din dekker?

Forbedre aktivering

Hvordan går man fra potensiell kunde til kunde? Hvordan kan du gjøre det mer attraktivt å velge produktet eller tjenesten du tilbyr?

Forbedre bevaring

Hva er det som gjør at kundene kommer tilbake, og hvordan kan du forsterke verdien av dem?

Påmelding til
Vekstsprint Workshop 

Workshopen passer for deg som driver med salg, markedsføring eller produktutvikling.

Pris kr 4 990,–
(25% rabatt for medlemmer av  Trondheim Markedsforening)

Heldags kurs/workshop 
Lunsj inkludert   
Evaluering 
Materiell for videre veksthacking

Påmelding til
Vekstsprint Workshop 
12. november 2019

Workshopen passer for deg som driver med salg, markedsføring eller produktutvikling.

Pris kr 4 990,–
(25% rabatt for medlemmer av Trondheim Markedsføring)

Heldags kurs/workshop 
Lunsj inkludert   
Evaluering 
Materiell for videre veksthacking

For- og etternavn
For eksempel kari@epost.no
Navn på firma
For eksempel Jarleveien 4
Postnummer til firma
Hvor holder dere til?
Har du spørsmål til kurset eller er allergisk mot nøtter? Si fra her!

Påmeldingsregler

Påmelding er bindende.

Dersom du selv er forhindret fra å delta kan en kollega ta din plass kostnadsfritt. Ved avbestilling påløper et gebyr pålydende kr 500.

Ved avmelding senere enn 30 dager før avholdelse belastes 50 % av deltakeravgiften.

Ved avbestilling mindre enn 5 virkedager før avholdelse belastes full deltakeravgift. Sykemelding gir dessverre ikke grunnlag for refusjon av deltakeravgift, kontakt ditt forsikringsselskap angående dette.

Ønsker du å bli overført til senere kurs medfører det et gebyr på kr. 1500. Mulighet for kansellering vil da frafalle.

Avbestilling skal sendes skriftlig til post@uredd.no

PEIL powered by Uredd